POSTUP
K OBJEDNANÍ SERVISU & REKLAMACE

Je nutné vyplnit níže uvedený formulář pro servis&reklamaci.


Upozorňujeme, že formulář zároveň slouží jako objednávka.

1. Kontaktní údaje

(Jméno, Bydliště/Místo úkonu, Telefon, Email)

2. O jaký produkt se jedná?

(Venkovní žaluzie, Venkovní rolety, Terasové markýzy, Svislé fasádní clony, Vnitřní žaluzie, Vnitřní látkové stínění, Sítě proti hmyzu, Bioklimatické pergoly, Garážové vrata)

3. Jaká je závada?

(Do poznámek)

Objednávky na servis příjmáme pouze písemně. Po telefonické objednávce bude požadována písemná objednávka.

Pro správné vyhodnocení reklamace je nutné formulář vyplnit podrobně.
Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní.

FORMULÁŘ K SERVISU & REKLAMACI